Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 18 kwietnia 2024 04:39
Przeczytaj!

Posiadasz firmową stronę internetową? Możesz zrobić z niej pełnoprawne narzędzie sprzedażowe

Przez wiele lat firmowa strona internetowa pełniła rolę praktycznej wizytówki przedsiębiorstwa. Regularne prowadzenie witryny miało na celu informowanie potencjalnych odbiorców nie tylko o ofercie marki, ale także o nowościach planowanych na kolejne tygodnie. Dziś strona internetowa może pełnić funkcję pełnoprawnego narzędzia sprzedażowego. Aby tak się stało, warto dbać nie tylko o jej zawartość, ale również o widoczność witryny w wyszukiwarce Google.
  • 27.11.2020 15:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Posiadasz firmową stronę internetową? Możesz zrobić z niej pełnoprawne narzędzie sprzedażowe

Od mało popularnego dodatku do obowiązkowego elementu. Oto przemiana firmowych stron

Pierwsze firmowe strony internetowe w polskiej sieci pojawiały się już kilkadziesiąt lat temu. Wówczas jednak taki portal pełnił rolę jedynie wizytówki przedsiębiorstwa. Nikt nie przykładał uwagi do estetyki witryny, a na dalszy plan schodziła również jej funkcjonalność. Warto zauważyć, że możliwości w tamtych czasach także były ograniczone. To z tego powodu firmowe portale były rzadkością. Dziś zmieniło się to diametralnie. Marki bez własnej wizytówki w internecie znacząco przegrywają wyścig o względy potencjalnego Klienta. Sama obecność witryny jednak to zamało. Musi się ona wyróżniać na tle licznej konkurencji. Walory estetyczne oraz intuicyjna obsługa są więc wystawione na piedestał. Dodatkowo, coraz ważniejszą rolę odgrywa zawartość firmowej strony. Teksty odpowiadające na najpopularniejsze pytania interesantów cieszą się sporym wręcz zainteresowaniem, a przedsiębiorca, który o to zadba, stawiany jest w pozycji branżowego ekserta. Nic dziwnego, że współczesny marketing sieciowy nie istnieje bez portalu WWW.

Jak przekształcić wizytówkę w narzędzie sprzedażowe? Rozwiewamy wszelkie wątpliwości

Idealna pod względem marketingowym i sprzedażowym strona internetowa powinna być dobrze widoczna w organicznych lub płatnych wynikach wyszukiwania Google. W przypadku pierwszego rankingu, niebagatelną rolę odgrywa pozycjonowanie stron. Pozycja w zestawieniu na poszczególne frazy kluczowe uzależniona jest od wielu czynników. Przede wszystkim należy maksymalnie dopasować charakterystyczne hasła do tych, które przeważnie wpisywane są przez użytkowników sieci. SEO może być wykonywane lokalnie lub na terenie całej Polski. Zastosowanie członu geolokalizacyjnego pozwoli docierać do Klientów z najbliższej okolicy. Planujesz zdominować miasto Wrocław? Nie ma najmniejszego problemu! Specjaliści SEO z firmy Afterweb zadbają o to, aby zawartość prowadzonej przez Ciebie strony odpowiadała na lokalne zapytania, a odnośnik do portalu znajdujący się na najbardziej prestiżowych zewnętrznych serwisach podniesie Twoją lokatę w zestawieniu Google. Warto pamiętać również o technicznych aspektach. Obecność certyfikatów bezpieczeństwa lub poprawiona ścieżka zakupowa z pewnością przełożą się na rosnący potencjał marketingowy firmowego portalu internetowego. A na tym przecież Ci zależy, prawda?

--- Artykuł sponsorowany ---